Fyllde år igår

Hejsan svejsan Sofie som talar!Jag fyllde år igår så det var  därför jag inte va inne på bloggen igår.Och det var jette rolig födelsedag.Vi fick  besök av en hund som hette Musse.
Och hans ägare såklart det var mina kusiner som ägde hunden.Och så kom min faster.
Mina presenter blev:
  1. En lokk tong från familjen =D
  2. En jette fin kläning från familjen =D
  3. En jordgubs tvål av min farmor =D
  4. En smink mobil (inte riktig mobil) som hadde smink i sig av min faster =D
  5. En kalender och present kort till hm på  200kr av mina kusiner och deras föreldrar =D
  6. Ett present kort på åhlens på 300kr av min gud mor =D
Det var jette kul=D

Hejdå allihopa!/Nya 12åringen


Kommentarer
Postat av: Isabelle♥

Fina presenter du fick!:D

2010-12-19 @ 13:05:00
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Eira

Fina presenter, tänk lite på din stavning, om du är osäker på något ord så kan du bara googola det ;)

Kram Eira

Ps! Kolla gärna min blogg <3

2011-01-04 @ 18:05:16
URL: http://twiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: