Hej! :D

Hejsan! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag!
Idag har jag varit i klossparken och så har jag varit med Danni och Sandra och Celine och Sara, typ Thor :)
Idag ska jag också på 90års fest! Jätte kul faktis :D
Just nu har jag tittat på tv och kört data :)
OJ...Så tiden går ska redan gå om 10min :?
Igår var jag med Danni ,Sandra,Celine!:)
Och sen på kvällen så var jag med Emel :)
I förr igår va hoss Danni och hon fyllde 13 år :)
Hon fick världens sötaste hamster vid namn Bebbo <3 :)
Fast nu ska jag snart gå så HEJ DÅ! =)

////SOFIEEEE


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken fin blogg du har! :)

2011-04-29 @ 17:04:34
Postat av: Sofie

Tackkkk! :D

2011-04-30 @ 08:37:58
Postat av: Sofie

Tackkkk! :D

2011-04-30 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: