Skolan börjar imorrn"!

HEJ! Ledsen att jag ej har skrivit på ett tag men har ej kunnat sitta vid datan men iallafall jag har börjat sälja jultidningar och det är kuuuul!
Imorrn så börjar skolan och man  undrar ju hur det ska bli :P
Men imorrn så kan jag blogga lite mera :)
Idag var jag i centrum och åt lite på mcdonalds :P Åt en blåbärs paj och drack en liten cola XP
Från jultidningarna så hade jag tänkt tjäna till en kamera (kanske system :D)
Jag har värkligen saknat mina klass kamrater,och det ska bli kul att få träffa dom igen,Fast vissa har jag redan träffat t.e.x Isabelle :D
Jag ska börja i 7:an! Det känns ovärkligt och  för några dar sen gick jag på bussen och busschafören sa:''Vad liten du är bra att veta! Små barn får ej åka ensamma på bussen! Hur många år är du? Jag -12! Sen så fick jag gå på :/ Men jag blir sur att man tror att jag är så liten (Fast jag ser ju rätt så liten ut :/ (kort växt)
Heeeejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: