Hejsan =)


Hejsan!Just nu är jag med isabelle och vi har jätte kul =).
Jag vill be om ursäkt för att jag inte har varit inloggad på ett tag men jag ska verkligen försöka att logga in.Jag har haft en kul helg och fick va barnvakt åt mina syskon.Jag fick 50 kr för att jag passa dom och det var ganska enkelt eftersom jag fick gå och lämna min lilla syster på 9 och 8års kalas så fick jag hämta henne också.Min lille bror följde med och lämna henne och hämta henne.När vi hade lämnat min syster gick jag och Patrik (min lillebror)till haninge centrum.Vi gick runt i lite affärer och kollade.Sen tog vi en jättte lång väg hem för att vi gick runt på andra ställen också.Sen då jag kom hem gjorde jag lunch åt mig min store bror och lille bror.Sen typ 1timma efter gick vi och hämta Nicole(min syster).Promenaden var i 2timmar för att vi också hade varit i centrum.





Det var allt för mig Hej då

/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: