Hellu!

Heeej!
Ledsen att jag inte bloggat men jag har ingen data D:
Mina dumma syskon pajade den och pappas data får jag inte sitta vid .
Men just nu sitter jag vid Isabelles data och bloggar:P
Jag är med Isabelle ,vilket ni nog förstod XD
Vi har badat och gjort en koja och fotat lite grann:)
Fast Isabelle har inte lagt upp bilderna så ni får kanske se dom nånn annan gång :P
Idag i Isabelles pool var det 21*grader :P
Det var varmt :)
Igår och i förr igår har jag badat och haft jätte kul :D
Fast för några dar sen hade jag löss USH!
Har inget att skriva NU Hejdååååå! Haha ville bara lägga upp en av dom första bilderna jag hade på bloggen :)




Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Tack!:D



Allt bra??

KRAM

2011-07-30 @ 10:24:27
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: