2012 <3

Hej! <3
Jag ber värkligen om ursäkt som vanligt men har bara inte orkat fats ska försöka bli bättre :)
Jag har ju inte bloggat under jul och nyår och vill önska er en riktig god fortsättning av 2012 :) <3
Just nu är jag hemma hoss Isabelle och ska sova hoss henne :) (som vanligt X) )
Isabelle har också gjort en ny header till mig nu,och ny bakrund.
Snart så kommer jag också få en kamera :D! (färgen är metall rosa :) )
Jag har också fyllt 13 år och jag fick:


1. En bok som heter mörkrädd av min pappa och Azita :) :P
2.Ett metall pennskrin av min pappa och Azita :)
3.100Kr av min farfar och hans fru :)
4.En kikare av min farmor :) 
5.En dag på bio och gå på resturang med mina två kusiner och min faster :D
6.Ett par skor av pappa och Azita :)
Och lite mer fast nu ska jag och Isabelle göra nått annat XD
Bye bye <3 :*
gammal bild! Fast det är ju en bild iallafall XD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: