Dec. 25, 2013

Hejsan! :) Igår var det julafton, hade det jätte mysigt! Några från släkten var här. :)
När klockan slog tre satt alla som fastklistrade vid tvn, och vi såg på kalle anka :) Så roligt!
Jag fick bla smink, mobil (samsung galaxy s3), kläder, smyckesställ mm. :)
Det enda som saknades var det vita snötäcket som alltid brukar ligga på marken när man tittar/går ut på jul..hoppas att det kommer snö snart, saknar det faktiskt! xD
Hoppas att ni hade en bra jul!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag...men har inte haft tid eller ork, men som jag sagt förut, försöker blogga så mycket jag kan och orkar!

Idag var jag med Issa och vi bla fikade o sjöng, haha :)
Nu är jag hemma och bara slappar :)

Bloggar kanske mer imorrn :) Kram kram ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: