Uppsala todayyy :D (Mobilinlägg)

Halloj!
Igår vid 13 tiden kom Patrik och Nicole hit från Uppsala, och dom sov här över natten :) Men innan dom kom igår var jag i centrum med Rosie. Jag köpte mig ett par mörkblå jeans från cubus för 149kr.
Sen efter det gick jag och Rosie till donken och åt, o efter det åkte vi hem. När vi kom hem så var Patrik och Nicole redan här och då satte vi oss och öppnade julklappar o fikade. Sen på kvällen så kollade vi på monsters universety, grymt bra film faktiskt!

Vaknade vi 9 idag och nu hade jag tänkt mig att gå upp o käka frukost. Sen vid 13.30 tiden åker vi till Uppsala och stannar där tills imorrn, sen åker jag och Mattias tillbaka hit imorrn :P
Kram på er, kanske bloggar mer sen♥



Nicole ♥



mys såhär på morgonen ♥



Patrik♥



Albin haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: