Näst sista dagen i Skåne.

Ja..idag är det näst sista dan i Skåne men det känns faktiskt ganska skönt och komma härifrån, visst det är kul och göra saker men nu har jag flängt runt som en kula i ett flipper spel (haha jag har lite konstiga beskrivningar xD) överallt och har inte riktigt hängt med om man säger så, att få komma hem och lägga sig i sin egen säng har jag saknat...och jag kommer endå inte kunna känna mig speciellt lugn för jag o Mattias ska flytta 1/8 till fast familj, men det blir nog kul!, men stressigt...xD Men Igår så var vi iallafall i först Malmö, och såg på sommarlovs morgon och sen till Danmark där vi gick runt lite och kollade i affärer, och sen påvägen hem så köpte jag och Mattias (bror) godis för tågresan hem då och imorgon :) Sen efter färjan hamnade vi i Helsingborg där vi tog tåget till Lund och tog sedan en buss hem :P Hela resan var ganska kul :) Idag ska jag nog på loppis och sen äventyrs bad, tror jag iaf ibland ändrar dom sig... Haha det här lät nästan som värsta gnäll inlägget från mig, förlåt! Bloggar kanske mer sen, hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

sv: ja det är bara bra, lite trött bara :) hur är det med dig då? :D

2013-07-20 @ 12:24:25
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: ♡ ELSA ♡

Svar: Nja inte sådär jätte mycket, för dig då? :)

2013-07-20 @ 21:18:47
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: