BÄSTA EMEL GÄST BLOGGAR! :D

Hej ! :D

Jag heter Emel och är 16 år :) Jag är Sofie's kompis :)

Hon är verkligen en av mina närmaste och därför bestämmde jag mig för att gästblogga lite om våran vänskap :)

Jag ser Sofie verkligen som en av mina närmaste eftersom att vi har känt varandra så lång tid och var vi med varandra nästan hela tiden ... Nu är de lite plugg och vissa träningar lite att våra tider inte passar varandra som brukar vara i vägen för oss att ses men vi tappar aldrig kontakten och kommer aldrig göra det! :)
Och vi kommer ses på bästa möjliga tillfälle och hitta på något roligt att göra! :)

Hon är bland dom bästa man kan hitta som vän..

Sofie och jag har gjort massa roliga saker tillsammans bland annat varit med varandra på nyårsafton och haft kul.. Vi har åkt o badat tillsammans , vi har pratat om massa saker tillsammans och hon är en av de jag kan berätta allt för hon är en väldigt bra männinska som man verkligen kan lita på och de lovar jag att man kan :)
Hittade bland annat ett vykort som hon skickade till mig förut de va så gulligt att jag nästan fick tårar..
Hahah de va lite kul också tårar då menar jag glädje tårar :) för du är min vän ....

Det är obeskrivligt hur bra kompis hon är till mig och jag älskar verkligen att va med henne hon är bland de bästa människorna som finns....
Hennes syskon är och lika fina människor som hon och jag kommer alltid att finnas för henne :)
Kommer alltid att vara där för henne och hon kan ringa mig när som helst hur som helst :)

Ville bara dela med mig om hur bra hon är och jag vill att folk ska veta att hon är den av de bästa! Hon är bäst och jag vill avsluta med att säga att jag älskar henne och är glad att du finns Sofie och jag är jätte glad att du är min vän!


Kram och puss på dig Sofie! 
Tack till er som läst :) 

// Emel :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: