PÅSKLOV!

Hejsan finisar! :)
 
Nu var det jätte längesen jag bloggade, förlåt! Har typ funderat på o blogga flera gånger men sen har jag inte orkat eller haft tid :/  
 
Just nu är det mycket i skolan med både prov och nationella, det är så sjukt jobbigt, men det är kort tid kvar nu så det är ju skönt iaf! :)
De senaste veckorna har jag typ vart med vänner och gått i skolan, som vanligt. På torsdag ska jag till Uppsala till Patrik och Nicole, det ska bli mysigt! Sen åker jag hem på fredag o då ska jag tagga inför You and I musik videon som kommer ut då! :D 
Idag ska jag träffa Isabelle och så ska vi till stan, kolla om That moment kommit ut än  (One Directions nya parfym) sen ska vi kanske hänga med några andra efter (: 
 
Juste! Har äntligen blivit av med tandställningen nu! Tog bort den för några veckor sen, så skönt!
Det gjorde lite ont när de knäppte loss den, men det gick över typ lika snabbt :) Hade den i 1år och 4månader, helt klart värt det! 
Funderar på att kanske göra en tandblekning för att jag tycker dom ser lite missfärgade ut..men men det får vänta lite! 
Just nu ligger jag o segar i sängen, och skriver som en virrig tupp, men men!
Bloggar mer sen, pöss på er :*
 
 
Lite (många?!) bilder från min IG följ mig gärna så får ni se ennu mer av min vardag! :)
Sofieeisabel
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: