Patrik och Nicole

I fredags kom Patrik och Nicole hit, då gjorde vi inget speciellt. Typ bara jag som försökte slå 24timmars rekordet på midnight memories men annars typ inget :p
Igår så vaknade jag typ 7 för att göra mig i ordning till öppet hus. Jag och Rosie var där till 11 och hjälp vilka små gymnasium det finns, fast den verkade bra iaf.
Efter det gick vi till Donken o åt o sen till Sergel för att köpa bio biljetter till idag, vi ska se frost, yey haha.
Ja så det är det vi ska göra idag (Patrik, Nicole, Mattias o Rosie).
Föreställningen börjar 15.40 så vi ska väll åka in om några timmar I guess.

Juste, igår var jag också ute med mina syskon när jag kom hem, och Micke.
Vi hade snöbollskrig (hahahha) och så gjorde vi pinnbröd, gott gott.

Senare när Patrik och Nicole åker hem ska jag plugga matte o NO så aa...
Bloggar kanske mer sen, kramiiiis ♥

Bilder från igår












åh min finaste fyllde 20 igår☆♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: