Halloj! :D

Hejsan! :D
Kom hem vid typ 22 tiden i söndags, fick världens chock av att träffa alla och började nästan gråta när jag träffade min lille bror (haha xd), det var sååå länge sen...känns det som...vet inte hur jag kommer klara att flytta från dom om bara några få dagar :/
 
Idag har jag typ rivit en grind med min lille bror (på altanen...xD), klippt gräset och lyssnat på ''Best song ever'' typ hela dagen, jag är så stolt över 1D och hur långt dom kommit...och igår när jag såg hela videon så vart jag helt till mig, haha! Jag vet inte hur jag kommer klara filmen som kommer ut i agusti om jag blir så här när jag ser deras musik video xD (skriver som en fjortis haha xD)
Men bloggar mer imorrn godnatt! 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Clara Arvidsson

sv: Ja de är kanon bra med mig, själv? :) Tack detsamma, kram <3

2013-07-24 @ 10:45:40
URL: http://aclara.blogg.se
Postat av: emelie andersson

sv: jag är sjuk så det är inte så bra, sjdå? :)

2013-07-24 @ 12:27:34
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: