Hej finisar!  (mobilinlägg)

Heej! Ledsen att jag inte har bloggat men har inte haft tid. För 1vecka och 1dag sen fick jag sommarloooov, yeeey! Det var super kul och min farfar, styvfarmor och min mammas moster var och kollade på min lillasysters och min avslutning, sen åkte vi till Donken och åt :D Sen På torsdan (13/6) så fick jag och min storebror reda på att vi ska flytta till en fast familj :D Så jag var där och hälsade på i måndags och i tisdags, och på tisdagen så gick vi och kollade på saker till mitt rum och vi hittade en One Direction filt till extra pris så såklart köpte vi den, haha :D Jag längtar tills jag ska flytta dit! :D På tisdags morgonen var jag och joggade med mina kompisar, det var kul! Igår så åkte jag och mina syskon och dom vi bor hoss båt och stannade vid en vik och åt middag, vi hade tänkt bada också men det började regna så vi var tvungna till att åka hem. Men det var jätte kul iallafall, och det var första gången jag åkte båt, om man inte räknar med kryssnings skepp :p :D Efter lunch ska jag ut och shoppa lite grann och ska försöka ladda upp bilder...försökte nu från mobilen men det går inte så måste hålla på och ladda upp i datan o så men det får bli en bild bomb av lite blandade saker då! :) Hejdååå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: