Stor bildbomb (enligt mig) xD

Här kommer lite (eller många) bilder från olika tilfällen :P (förlåt att det tog sån tid att lägga upp!)
 
Ganska suddig bild! Från One direction konserten! :D
 
 
Celine, haha!<3
 
Haha dagen då vi skulle servera på niornas bal xD
Man fick ju middag innan man skulle servera...då ingick efterrätt! haha!
 
Haha jag typ älskar att ta bilder på himlen hela tiden x)
 
 Bild från skolavslutningen med min mammas moster, haha jag hade solen i ögonen så bilden vart lite konstig! 
Båda tröjorna är köpta på Cubus :)
Haha min lillebror och lillesyrra när vi åkte båt xD
Haha! 
 
Så mysigt! ♥♥
Som sagt var många himmel bilder xD ♥
Glass med syrran xD ♥
Haha hade inget bättre för mig xD
Skor: Sko Punkten
 Blus: Bik Bok
 Blus: H&M
Topp: Bik Bok
 Shorts: Cubus
Tränings shorts: Inter sport
 Shorts: H&M
 
Ja...det var väll det! Idag ska jag iväg och kommer inte kunna blogga fören 21/7...
Men men, då lägger jag upp lite bilder från min semester...eller iaf när jag hinner :) ♥
Hejdå! ♥
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: