Hellu!

Hej!

Mycket har hänt sen sist jag skrev, t.ex. den 8maj så var jag på One direction konsert, det var den absolut BÄSTA dagen hittils i hela mitt liv! <3
Jag började den dagen med att gå till skolan och var gryymt taggad inför kvällen,jag och min kompis Celine (hon skulle också på konserten) satt och kollade ut mot stan och sa till varandra ''vi är så nära dom, förut tog det kanske  
3-4 timmar att komma till dom och nu ca 30 min!!'' (Låter besatta men när vi väl satt där var vi så glada och stolta att dom kommit så långt! 
Sen lite innan konserten var känslan magisk, jag förstod ingenting och kände mig mer en glad...går värkligen inte att beskriva!
Sen när vi (jag och Isabelle, vi gick tillsammans) kom in så letade vi reda på vår plats, min var rad 8, plats9 och Isabelles var på rad 8 plats 9.
Sen gick vi och hämtade våran VIP gåva, ett halsband med en klocka på, som hade deras autografer.(Lägger upp bild nån dag.) 
 Sen började konserten ca: 20.00, då var det värkligen en FANTASTISK känsla att se One Direction spela live och jag trodde jag skulle spricka av glädje, när det slutade kändes det som om hela konserten kanske bara var i 5 minuter (haha) för att man försvann till en helt annan värld!
 
Skriver mer imorgon, Godnatt! <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: