IM BACK!

Hellu! 
 
Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag...
Har varit ganska mycket  nu ett tag, men blogga så mycket jag kan/hinner/orkar :P
 
Mycket saker har hänt...mina små syskon har flyttat till en fast familj :), mycket med skolan, konserter och så :P
 
Men har väll inte gjort så jätte mycket iaf, haha har väll mest pluggat, suttit vid datan, varit med vänner och så :) Tänkt ganska mycket på vilket gymnasium, vilken linje jag ska söka till och så, det lutar mest åt resturang linjen :)
 
Har inte så super mycket och skriva just nu...men blogga mer imorrn, tror jag ska iaf försöka :)
Kramis <3 :)
 
 

Mina små syskon <3, inte världens bästa bild, fotade när vi åkte båt så det var väldigt guppigt xD
 
 
Åh saknar sommaren...men det ska bli skönt med vinter också! haha :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: