Mys till Idol <3

 
Hallojsan finisar <3

Just nu sitter jag och kollar på idol, och äter chips...haha :) Så himla bra alla deltagarna är :o mycket bättre än 2011!! 
 
Jahapp, igår var jag på gymnasiemässan, wupp wupp, så gick från skolan runt 11.55 :)
Var faktiskt riktigt bra, och tror jag vet viket gymnasium jag ska söka till, wihoo :D
Så jag gick iaf runt där med min kompis Hoske och ja...vi gick runt och kollade på typ allt, och våra händer var fulla med påsar (lät konstigt men men haha).
 
Men men ska fortsätta stirra på idol nu så skriver jag kanske inte imorrn :)
Kram kram <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

omfg :o <3

2013-11-30 @ 22:02:35
URL: http://issanrz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: