Prov...

Hallojsan! 
 
Idag ha jag haft NO-prov...det gick bra :P
Hade typ glömt att jag skulle ha det idag så har inte pluggat alls (lol) och fick veta att jag skulle ha det när Isabelle påminde mig imorse...hehe, men somsagt var det gick bra, så lektionerna hjälper ju iaf xD
Annars ha jag väll inte gjort så mycket idag...typ haft blockflöjt efter skolan :P
 
Imorgon och på fredag är det UV-samtal i skolan så har ledigt i dom dagarna, wopp wopp :)
Men har UV-samtal imorgon och lite annat också xd 
 
Såhär ser min dag ut imorgon och på fredag:
 
         TORSDAG:
  • UV-samtal
  • Möte
  • Blockflöjtskonsert 
FREDAG:
  • Typ plugga
  • Stan med Issa och Melody :D
Haha löl
Just nu sitter jag typ och kollar på tv (alltid typ xD) och e inne på twitter :)
 
Men men har inte så super mycket o skriva just nu..
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: