Tillfällig header

Godmorgon på er! :D
Som ni ser på rubriken så är headern jag har nu bara tillfällig. :)
 
Idag kommer Issa och Melody hit, woppii haha!
Gick upp så tidigt för att jag ska städa och tvätta...
Har inte skola idag igen för att det är UV-samtal där, YEEY!
Mitt UV-samtal gick sämst...tycker/tyckte jag..xd 
Det är ju liksom en hel del som hänt med mig i mitt liv, och lärarna säger att jag gör det bra. Men ibland kan det kännas väldigt jobbigt att bara vara tvungen att acceptera den situationen man är i, och tänka att jag inte kan göra mitt bästa pga allt som hänt...
 
Jahapp, just nu gör jag väll typ ingenting xd 
Bloggar mer senare, kramis kramis
 
 Den bästa dagen i mitt liv <3 och nästa år blir det hela två dagar...<3 :')


Kommentarer
Postat av: Emel

Hej ahha idag läste jag typ igenom heela din blogg och kollade alla gamla inlägg du har skrivit de va jätte kul att läsa de mesta av de vi har gjort tillsammans log verkligen när jag läste ..hela våran tid tillsammans är fina tider och fler ska de bli!... jag tycker du har en mycket fin blogg och är glad att du börjat blogga igen ;) haha puss & kram

Emel

2013-11-22 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: