Längesen nu...

Heej!!
Förlåt att det var så himla längesen jag bloggade, men har inte riktigt känt att jag har haft nån ork till det...har tröttnat på designen av bloggen och allt så så fort som möjligt ska jag fixa det så att bloggen blir lite bättre iaf, ska försöka blogga mer också men det är mycket plugg och sen orkar jag inte alltid heller... 
 
Senaste gången jag skrev var jag på kryssning med mina syskon och dom jag bodde hos då, det var kul! Sen den 1agusti flyttade jag och min storebrorsa till en fast familj, och det känns ganska jobbigt, både att vara borta från dom men också dom jag bodde hos.
Men iaf så när jag kom hem så började jag pyssla om i mitt rum typ sätta upp posters, bygga ihop möbler och sånt, det var jätte kul! 
Sen den 16agusti var jag på grönan med mina syskon och dom jag bodde hos, vi sprang runt och åkte massa grejor och jag åkte blandannat ''Eclipse''den var såå rolig men samtidigt så kännde man sig livrädd för att kedjorna skulle lossna, men efterråt fick man världens adrenalin kick!
Jag vann också 1:a pris på Mjölkchoklad och Ahlgrens bilar, haha!
Den dagen var värkligen jätte rolig!
 
Den 28agusti var jag på premieren av ''This is us'', den är grymt bra, sen innan själva bion startade var det en tjej som ville skicka en hälsning till Liam som fyllde år dagen efeter (han fyllde 20:D <3) och alla i bio salongen ställde sig upp och sjöng, det var jätte häftigt!
 
Sen den 1september var jag på grönan igen fast med min fasta familj, som heter Rosie, Micke och Jasmine och min store bror :)
Det var också jättekul och han åka mycket mer den dagen, så nu har jag åkt alla åkattraktioner på grönan. Så gick jag i spökhuset också och det var grymt kul! Jag gick in med Rosie och hon skrek hela tiden och gömde sig bakom mig, hahaha! 
 
Och så på måndan åkte jag till stan med Celine för att vi skulle köpa One Directions nya parfym ''Our Moment'' men vi hittade bara en test parfym då för att dom bara hade fått in 10stycken, så vi åkte tillbaka på onsdan och då hade dom fått in så att dom kunde sälja och ja...då köpte vi dom! :D
Om man ska beskriva Our Moment så doftar den otroligt gott, den doftar som en sommar dag som Harry beskrev den på sin twitter, och flaskan, den är så himla fin, helt enkelt...jag älskar den super mycket! haha!
 
Senare idag ska jag kolla på ''Idol'' som går på kanal 4, ett väldigt bra program!
Men men nu måste jag sätta igång o plugga hejdåå! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: