Träningsvärk

Usch! Igår tränade jag och var ute och jogga lite, gjorde situps, armhävningar osv. Och GUD vad jobbigt haha, jag tränar typ aldrig men vill få slut på det nu! Jag mår bättre av att träna, man blir liksom piggare och mår bättre psykiskt också! Och måstr typ träna i 30minuter 2gånger i veckan pga en träningsdagbok vi har fått i uppgift av skolan :P
Men iaf nu ligger jag i sängen, chillar. Sen ska jag kanske ut med Isabelle och några fler, hoppas det blir, är jätte taggad men man vet aldrig...
Tänkte träna lite nu på morgonen för att inte behöva göra nåt sen, hihi

Bloggar mer sen, PUSS PUSS ♥




Tänker göra ett inlägg (kanske) senare idag om att jag var på 5SOS konserten och hur jag kom in
Det var BÄST kan jag säga iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: