Chocolate Chip Cookies

Godmorgon på er babes!
Igår var jag ju på invigningen av SATS o hammarby sjöstad, Panetoz var där och vi träffade de o så, skit kul! Jag har träffat de några gånger nu o de kände igen mig, hahah jag typ dog xd
Men men sen när jag kom hem så städade jag mitt rum o sen typ chillade jag xd
Igår var mello också så satt fastbänkad vid tv'n vid 20, Oscar skulle ju va med :')
Så fort jag såg honom typ dog jag o aa hahahah. Jag älskade hans låt o av refrängen vart man liksom glad! Så himla glad att han gick vidare till final, ringde o rösta flera gånger! Känns ganska sjukt! Love hiiim hahah.
Ja så iaf när han gick vidare vart jag så grymt glad o sprang typ runt hemma o böla (så töntig jag är-.-) hehe.
Sen såg jag o Rosie på tv sen gick ja o la mig eller aa typ iaf..

Idag så händer väll inte så mycket, ska kolla om jag får baka Chocolate Chip Cookies, vart så baksugen liksom haha :')
Men men puss o kram på er bloggar sen! :)




åh så mumsiiii (bild tagen från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: