Mysi ♥

Halloj finisar!
Nyss var jag ute med hunden o nu sigter jag o kollar på tv, på Lelila bakar, hehe :)
Sen 20.00 ska jag se på Sveriges mästerkock, yeeey!

Idag i skolan fick jag typ veta att vi ska ha nationella prov, muntligt nästa vecka...jag kommer dö :$ Jätte nervös o man kan ju inte plugga heller..crap.
Den har dagen i skolan typ sög, börjadr med att jag kom sent 15min o sen är det en jobbig tjej i min klass som typ fått mig att gå i taket idag..haha men aa hon är ofta jobbig men idag kan man säga att jag inte orkade med henne mer! haha oups.
Men men en annan sak är att jag inte kn fatta att jag går ut nian om typ fyra, asså FYRA månader, det känns helt sjukt, kommer sakna alla (även den jobbiga xd)!
o typ en dag efter skolavslutningen så är 1D konserten, omfg längtar så sjukt mycket ska ju gå på båda o ska göra allt för att de ska se en HHAHAHAHA!
Men nu ska jag fortsätta se på tv, PUSS PÅ ER ♥



Åh snart så ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: