Prov idag :(

Halloj finisar!
Idag är det spanska prov o shiit asså jag kan faktiskt nästan ingenting, har inte pluggat ett dugg o var sjuk så har inte skrivit övningsuppgifterna.. panik, men man får göra omprov.
Det är ju synd liksom att man är så SLARVIG så man behöver göra omprov osv men känner att jag måste få mer tid för att klara det här. Stör mig på alla människor som säger att jag kan spanska, jag känner ba wtf nej, asså jag har inte ens a i spanska o den spanskan jag lärt mig är från skolan. Varken mamma eller pappa.
.eller nån i min släkt har pratat spanska med mig så kan lika mycket som alla andra, nästan sämre än vissa. O liksom alla tar förgivet att jag kan spanska men asså bara för att jag har chilenskt blod betyder det inte att jag kan...o sen är spanskan man talar i Chile typ slang så ibland äre inte ens likt spanien spanskan..
Men men asså kände att jag behövde skriva av mig om detta.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: