Stan ♥

Halloj!
Igår va jag i stan med Celine, vi gick runt tog lite bilder, kolla kläder osv :D
Så kul! Vi gick i gallerian o i mood, as nice! :) Idag ska vi nog till stan igen o kolla sommarjobb på caféer o så, spännande! :')
Har äntligen sportlov men blir ganska mycket plugg trots allt, ska jag vara ärlig ligger jag efter i typ 10ämnen vilket ger mig en ganska stor klump i magen, sen jag vart förkyld o va borta i en vecka känns det som jag tappat allt som har med koncentration o göra :/ men men efter sportlovet så ska jag lämna in allt jag har legat efter i o sen fokusera mer i skolan så grejar jag det nog :))

Men men ska upp o äta frulle nu, kraaaam ♥







Cello :))






Celloo :))





Fick låna mys halsduk av Celine :') (suddig bild men japp)


På kvällen såg jag mello med Rosie o Micke, o såklart blire glass på de :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: