2014!!:D ♥ (Mobil inlägg)

Hej! Nu är det äntligen 2014, kommer hända så himla mycket i år t.ex. skolbalen, går ut nian (whuuut?! Tiden går så sjukt snabbt!!), ska gå på båda One Direction konserterna, söka gymnasium, börja gymnasium mm. Tiden har gått läskigt fort och det har hunnit hända så mycket under 2013 för mig.

Igår firade jag nyår med Isabelle, Melody,Sorri, Elias, Tanaz, och deras familjer, det var så kul o mysigt!
När jag först kom till Issa så var klockan ca 18 o då var vi typ uppe i hennes rum o hypade, med Melody och Sorri, det va jättteeee kul! Sen kom dom andra o efter ett tag åt vi middag. Till förrätt fick man en sked med lax röra och fisk rom.
Till varmrätt fick vi potatisgratäng med kyckling. Och till efterrätt fick vi tårta, och lite julgodis, allt som vi fick igår var jätte gott!

Sen efter middan gick vi upp till Issas rum och sjöng, gjorde en lek och körde jag har aldrig, så kul! xD

Lite innan tolv slaget gick vi ut till där vi skulle skjuta raketer (konstig mening xd).
Sen slog klockan tolv och alla sa gott nytt år. Sen efter ett tag gick vi hem till Issa och typ vid 1 tiden blev jag hem skjutsad :)
Hela dagen igår var super rolig och har också färgat håret mörk brunt, igår :)

Bloggar kanske mer sen, kraaaaam på er och hoppas att ni får ett riktigt gott nytt år♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: