Godmorgon babes ♡ (mobilinlägg)

Godmorgon! :D
Igår så gjorde jag typ ingenting, det var en riktig chilldag! Typ satt o kollade på tv hela dagen tills jag piggnade till och skulle baka kladdkaks muffins med marräng topping (...) och ja...själva muffinsen blev lyckad men marrängen vart helt failad xD Gjorde typ fel när den skulle vara i ugnen så den vart typ helt rinnig xd Men då vet jag iaf hur jag ska göra tills nästa gång! haha

Idag ska jag på bio med Mattias, Rosie och Micke, vi ska se sune på bilsemester (lol). Så ja... vi ska väll åka hemifrån vid 11 och jag vaknade nu, skulle egentligen vakna vid 8 men jag kan aldrig sova så lång tid typ (bara ibland)...

Men men bloggar mer sen efter filmen, eller innan vi får se :)
Kramiiis ♡

Snapchat-Sofieeisabel ♡
Ask- Sofieeisabel ♡
KIK-SofieGard ♡





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: