New in ♡ (mobilinlägg)



Tröja från H&M för 179:-


Armband från guldfynd för 349:- (från guldfyndbymolly), älskar den!!

Idag var jag med Issa o shoppa, jag hittade det som syns ovan ↑:) Vi hade super kul och var typ jätte flummiga hela tiden xD

Sen efter shoppingen åkte vi hem till Issa o knäckte pepparkaks hus haha! Sen åt vi typ, såg på pll o så kom hennes kompis Linus så ja vi satt i Issas rum o kolla på pll tills jag skulle hem :)

Här hemma har jag sätt på Sveriges mästerkock och typ ba chillat! Imorrn börjar skolan vilket jag faktiskt saknat...
Liksom man saknar vännerna och vissa lektioner med! :o (låter sjuk)
Men japp så nu ska jag väll typ sova (tidigt I knååw...men kmr endå inte som a för att jag är så taggad, hahaha).:)
Kram på er! ♡









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: