Förlåt för dålig uppdatering

Hejsan! Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera! Har inte haft så mycket tid :/
Igår så städade jag mitt rum och typ möblerade om sen såg jag på melodifestivalen, det var synd att inte JEM gick vidare!
I fredags åkte jag runt med Celine och vi kollade sommarjobb..vi hittade två i Farsta, som bad om CV'n så vi ska dit idag och ge CV'n osv. Sen blir det hem och plugga..liksom, jag har inte pluggat typ nånting fast jag har velat, så idag blir det väldigt mycket men men jag får skylla mig själv!

Iaf jag ska hoppa in i duschen nu, ska försöka blogga mer senare men kan inte när jag åker runt, pga att mitt internet på mobilen är slut.
Aja PUSS på er så bloggar jag sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: