GODMORGON! :D

Godmorgon!
Alldeles nyss så över hettade mmin data när jag hade  skrivit lite längre inläg somm det här kommer bli :(
Eallafall igår så var jag på 90års fest och det var jätte kul :D
Först då vi kom dit så åt vi middag och den var jätte god.Man fick ta olika rätter och jag tog rostbiff,äggmed romm sås, tunbrörulle med philadelfia ost och några örter och kryddor och  skinka,Lax,ost flarn med timjan,potatissallad,kykling sallad och en macka.DRYCK:cola och fruktbål MUMS!
Sen gick jag ut med mina sysslingar och syskon.
Vi lekte lite i lek parken :D Det var jätte kul :D
Sen blev vi inropade till efterrätt.
Det var nånn blåbärs tårta men direkt efter att jag smakat en bit frågade jag om den hade nötter och gissa  det hade den som tur är e jag inte så där farligt allergisk bara nånn korsnings sak med pollen som jag är jätte allergisk för.
Sen gick vi ut igen och sen så skulle vi gå hem.
När jag kom hem gick jag och la mig på en gång för att jag var trött.
Det var det skriver kanske mer sen ;)
Hejdå och ha en riktigt goodmorgoon haha


///Sofieeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: